Ne aramıştınız

6 Aralık 2012 Perşembe

TAHİNLİ VE TAVUKLU SEBZE ÇORBASI

Kış akşamlarının vazgeçilmez lezzeti olan çorbalara bir tarif daha geliyor. Biz çok beğendik. Umarım siz de deneyip beğenirsiniz.





Malzemeler:
2 orta boy havuç
1 kabak
2 pırasa
4-5 çiçek brokoli
1 kırmızı salçalık biber
Kıyılmış Maydanoz
1 kase kadar haşlanıp didiklenmiş tavuk eti
3 kaşık tahin
Sıvıyağ
Tuz, karabiber
2 kaşık un
Yeterince su
Yapılışı:
Havuçları soydum ve tüm sebzeleri minik küpler halinde doğradım. Hepsini tencereye alıp sıvıyağda hafifçe soteledim. Üzerlerine un serpip karıştırdım. Tavuk etlerini ve suyu ilave ettikten sonra kaynamaya bıraktım (ara sıra karıştırdım ki un dibe çökmesin). Sebzeler pişince tahini ekledim ve tuzunu ayarladım. En son maydanozu ekleyip altını kapattım. Üzerine karabiber serperek, limon eşliğinde servis yaptım.

2 yorum:

  1. değişik bir tarif tahinli falan
    ama denemek isterim
    ellerine sağlık;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. tahin tadı kesinlikle baskın değil. hafif kremalı bir doku verdi.

      Sil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.