Ne aramıştınız

1 Ekim 2015 Perşembe

SİMİT TOSTU

   Çok basit ama bir o kadar da lezzetli bir tarifim var. Evde fazladan simit olduğu bir gün aklıma böyle bir şey yapmak geldi ve sonrasında her fırsatta kahvaltıya hazırlamaya başladım simit tostunu. Adı uydurma, yapılışı uydurma. Biz çok sevdik, bence siz de beğeneceksiniz.




Malzemeler:
- Yeterince simit (daha önce tarifini verdiğim şu SİMİT tarzında olanlardan; belki özel bir ismi de vardır. Ve bence diğer daha açık renkli olanlarla aynı lezzet yakalanamaz. Onların tadı biraz fazla şekerli oluyor çünkü)
- Dilimlenmiş ya da rendelenmiş kaşar
- Süt
Yapılışı:
Simitleri önce iki dilime ayırdım. Sonra da ortasını açacak şekilde böldüm. Aralarına yeterince kaşar yerleştirip kaşarların dökülmemesi için üzerine bastırarak sıkıştırdım. Daha sonra her yanını süte buladım ve ısınmış olan tost makinesinde pişirdim.
   
   Hepsi bu kadar. Anlatması da yapıp yemesi de çok basit. İster kahvaltıya, ister ikindi çayına hazırlayın. 

   Bu arada, blogumu pek güncel tutamama nedenim, fotoğrafta görülen o minik elin sahibi. Kendisini tutmak pek mümkün olmuyor, uyanıkken başka şeyle zaten ilgilenemiyorum, uykusu da sorunlu. Öyle olunca buralara uğrama fırsatını nadiren yakalıyorum. 

   Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.