Ne aramıştınız

11 Mayıs 2020 Pazartesi

ETLİ KEREVİZ YEMEĞİ


Bakın ne buldum. 2012'de taslak olarak kaydetmişim ama öylece kalmış. Muhtemelen o an fotoğraf ekleyemediğim için taslağa almışımdır. Sonra da neden devamı gelmemiş bilmiyorum. Neyse, fotoğrafsız falan ama en azından tarif olarak yayınlayayım bari. 8 yıl sonra :))

Daha önce hep z.yağlısını, portakallısını ve çorbasını yaptığım kerevizin, bu kez etli yemeğini yaptım. Bu da güzel oldu. Tavsiye ederim. 



Malzemeler:
150 gr kadar kuşbaşı et
1 orta boy kereviz
1 orta boy soğan 2 diş sarımsak
1 kaşık salça
Tuz, karabiber
Yapılışı:
Eti, 3-4 kaşık yağda kavurdum. Üzerine 1 bardak kadar su ekleyip haşlanmaya bıraktım. Bu sırada kerevizi soyup küp küp doğradım. Bir tavada, az sıvı yağda kerevizi soteledim. Etin suyu kalmadığında, ince ince doğradığım soğan ve sarımsağı ekleyip kavurdum. Salçayı ve kerevizi ilave edip, 3-4 bardak sıcak suyla birlikte, kısık ateşte pişmeye bıraktım. Piştikten sonra tuzunu ve karabiberini ayarlayıp, altını kapattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.