Ne aramıştınız

11 Mayıs 2012 Cuma

ÇİLEKLİ MILKSHAKE


Geçenlerde, havanın çok sıcak olduğu bir cumartesi günü, oğlumla gezip tozduk. Eve gelince oğluşum içecek soğuk birşey istedi. E tabi anne olunca olabilecek en besleyici şeyi yedirip-içirmek istiyor insan. Ben de mutfağa  girip hazırladım bu nefis içeceği. Hem oğlum hem de ben zevkle içtik. Serinlemenin en lezzetli yollarından biri.


 


Malzemeler:
1 kase çilek
1 bardak süt
3 yemek kaşığı dondurma
2 yemek kaşığı bal
Yapılışı:
Çileklerin sapı çıkarılıp tüm malzemeler blendırda, pürüzsüz bir hal alana kadar karıştırılır. Soğuk olarak servis edilir.

10 yorum:

  1. çok güzel canım.pembe pembe harika.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Eline sağlık geçenlerde bende yapmıştım.kızım çok seviyo.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çilek çıkınca bende kızıma okuldan gelince yapmış ve paylaşmıştım...Artık dışardan asla çilekli süt almam renk versin diye böcek koyuyorlarmış...en doğalı bizim yaptığımız çocuklar için...eline sağlık oğluşuna şifa olsun canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Mmm çok severim. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. tam da kokulu çileklerle çok nefiissss olur, eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ayy bu süper bir icecek olmus, soguk soguk harika olur...Ellerine saglik canim....

    YanıtlaSil
  7. mmm hemen deniyorum, blogger anneyim canım, takipteyim, beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  8. çok çok teşkkürler herkese. çocuklarımıza yedirip içireceğimiz en güzel şeyler kendi ellerimizle yaptıklarımız. artık güvenilmiyor hiç birşeye çünkü.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.