Ne aramıştınız

13 Temmuz 2015 Pazartesi

YULAF KEPEĞİ EKMEĞİ

Dukan'ın meşhur yulaf kepeğiyle bir ekmek hazırladım kendime. Aslında zaten bu malzemeyle bir ekmek tarifi varmış ama çok üşendim araştırmaya. Bir sabah kahvaltı hazırlarken 5 dk da uydurma tarifimle yaptım kendi ekmeğimi. Çok da güzel oldu. Karatay diyetine göre ekmek tüketimini kesmiştim ama bunun bir zararı olacağını sanmıyorum. Sonuçta un kullanmadım. Tadı da çok güzel oldu. Vereceğim ölçülerle 1 adet yumuşacık, puf puf ekmeğim oldu. Kahvaltı için fazla bile geldi bana. Fotoğraf yok ama görüntüsü aynı pankek gibi oluyor.


Malzemeler:
4 tepeleme yemek kaşığı yulaf kepeği
1 yumurta
1 yemek kaşığı yoğurt
Minicik bir tutam karbonat
Tuz
Yapılışı:
Yumurtayı çırpıp tüm diğer malzemeleri içine ekledim. İyice karıştırıp, çok az sıvıyağ eklediğim tavaya yassıltarak yerleştirdim (Bunu, ıslatılmış bir kaşıkla yaptım çünkü çok yapışıyor, elle yapılması mümkün değil). Arkalı önlü pişirdim. Hepsi bu. Hazırlanması ve pişmesi toplamda 5 dk falan aldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.