Ne aramıştınız

23 Mart 2011 Çarşamba

FIRINDA DOMATESLİ PATATES-KÖFTE

  

Herşeyi göz kararı kullandığım için ölçü veremiyorum. Ben önceden hazırlayıp dondurucuda beklettiğim köfteleri ve domates-biber karışımını kullandım. Siz istediğiniz şekilde hazırladığınız köfteyi kullanabilirsiniz.
Öncelikle köfteleri, çözünmesini beklemeden, az yağlı tavada arkalı önlü hafifçe kızarttım ve borcama dizdim. Tavadaki yağa küp doğradığım patatesleri ekleyip biraz soteledim. Üzerine ince doradığım soğan ve sarımsağı da ilave ederek biraz daha çevirdim. Domates-biber karışımını, salçasını, tuzunu ve baharatını ekledikten sonra az daha karıştırıp köftelerin üzerine yaydım. Borcamın üzerini alüminyum folyoyla hava almayacak şekilde kapattım ve 200 der.lik fırında 1 saat kadar pişirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.