Ne aramıştınız

21 Şubat 2012 Salı

DOMATES ÇANAĞINDA YUMURTA

Menemen lezzetinde, sunum olarak farklı bir kahvaltı alternatifi. ben fazla zamanım olmadığı için yumurtanın iyice katılaşmasını bekleyemedim. Haliyle yerken biraz zorlandık. Ama sizler denerseniz, fırında daha uzun süre tutup yumurtaların tam pişmesini sağlamanızı tavsiye ederim.

Malzemeler:
Kişi sayısı kadar orta boy domates
Kişi sayısı kadar yumurta
Tuz
Yapılışı:
Fırınımızı 180 der. ye ayarlayıp ısıtalım. Domateslerin üzerini kapak şeklinde kesip içlerindeki çekirdekli-sulu kısmı çıkaralım. Her domatesin içine 1 yumurta kıralım. Üstüne tuz serpiştirelim. Fırında, yumurtalar katılaşana kadar pişirelim.

5 yorum:

  1. ne görüntü canım
    mmm ellerine sağlık muhabbetle kal.
    :))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. ben geldim güzel olmuş görüntü olarak eminim dadıda öyledir melemen gibi olmalı tadısevgiler

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyorlar eminin lezzetide öyledır.Ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  4. Canim harika görünüyor, degisik bir lezzet olmus...Ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  5. hepinize çok çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. menemene alternatif ve şık bir sunum için deneyin derim.

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.