Ne aramıştınız

6 Şubat 2012 Pazartesi

BİR DUAYI ÇOK GÖRMEYECEĞİNİZİ BİLİYORUM

Blogumda şimdiye tariften başka birşey yayınlamadım. Yayınlamayı da düşünmüyordum. Ama aşağıdaki linkteki yazıyı okuyunca, hasta bir annenin yavrusu içn endişelerini, ona sevgisini okuyunca mutlaka paylaşmalıyım dedim. Böylece çok daha fazla kişiye ulaşabilirim, çok daha fazla kişi dua edebilir o anne için dedim. İçüm parçalanarak, yüreğim dağlanarak okudum yazdıklarını. Üstelik tam da anne bunları yazarken ezan okunduğu, ben de okurken ezan okunuyordu. Yüreğimin derinliklerinden, en içimden bir dua gönderdim rabbime. Kabul olması ve anne oğulu birbirine bağışlaması dileklerimle...


http://atakan310309.wordpress.com/2012/02/03/seyahate-giden-anne-gibiyim/#comment-194

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim.